ده نوع کاربر تلفن همراه ، که روی مخ شما هستند
نوشته شده توسط : اقا محمدرضا

۱ ) بلوتوث باز ها

http://themani.me/wp-content/uploads/2011/01/Bluetooth.jpg

این قشر که بیشتر در مترو یافت میشوند در گوشه ای نشسته و اکثراً روی لبانشان لبخند پلیدی نقش بسته است ، گوشی مورد علاقۀ آنها sonyericsson میباشد و گاهاً تا چند مموری موبایل در جیبهایشان پیدا میشود .

۲ ) عهد بوق ها

http://themani.me/wp-content/uploads/2011/01/1277334566.jpg

این افراد معتقدند که تا وقتی یک گوشی کار کند باید آن را نگه داشت ، با چسب و هزار ترفند دیگر گوشی شان را سر پا نگه میدارند و وقتی شما و گوشی تان را میبینند سری به نشانۀ تأسف تکان میدهند و میگویند : ” مگه اون قبلیت چه ایرادی داشت ؟”

۳) آیفون دارها

http://themani.me/wp-content/uploads/2011/01/iphone-41.jpg

دو دسته هستند ، دستۀ اول واقعاً شعورشون به استفاده از آیفون میرسد و به درستی از قابلیت های بالای این گوشی استفاده میکنند ، اما دستۀ دوم افرادی هستند که تنها پول ِ لازم برای تهیه این گوشی را دارند و هدفشان نیز تنها یک چیز است : ” حسودیت شد ؟ ”

۴) Black Berry دار ها

http://themani.me/wp-content/uploads/2011/01/04_BBBusinessman.jpg

این قشر در ایران کمتر یافت میشوند ، انسانهایی که زندگی شان کارشان است و سرشان را از گوشیشان بالا نمی آورند ، مدام در حال ور رفتن با موبایلشان هستند و اکثراً کت و شلوار به تن دارند .

۵) کمرآویز ها

http://themani.me/wp-content/uploads/2011/01/05_Holsters.jpg

این افراد نه تنها گوشی بلکه سایر وسایلشان را نیز با پوشش هایی زشت به کمربند خود آویزان میکنند . صدای باز شدن چسب جلد موبایشان هنگامی که میخواهند گوشیشان را جواب دهند باعث میشود که سرتان را به دیوار بکوبید !

۵) خاموش نشدگان

http://themani.me/wp-content/uploads/2011/01/06_TheatreTexter.jpg

آدمایی که تو تئاتر و سینما گوشی تلفنشان رو سایلنت نمیکنند و شما معمولاً به آنها چپ چپ نگاه میکنید ، خب تا اینجای کار عیبی ندارد ، شاید یادشان رفته باشد ! ولی وقتی با موبایلشان شروع به حرف زدن هم میکنند دیگر تحملشان سخت میشود …

۶) بلندگویان

http://themani.me/wp-content/uploads/2011/01/18205_146.jpg

این کاربران معمولاً در محیط های سر بسته و تاکسی ها شروع به صحبت با موبایلشان میکنند و وای به روزی که با طرف مقابلشان اختلاف نظر داشته باشند و صدایشان را بالا ببرند ! در کل خیلی دوست دارند که بگویند : ” آره ! من خیلی آدم مهمی هستم ”

۷) دو نفره ها

http://themani.me/wp-content/uploads/2011/01/11_CellPhoneCouple.jpg

قشری نایاب اما موجود ! زوج هایی که برای نشان دادن اینکه چقدر با هم تفاهم دارند گوشی هایشان را با هم سِت میکنند ! یک مدل و حتی یک رنگ ! به شدت تهوع آور !

۸ ) اس ام اس باز ها

http://themani.me/wp-content/uploads/2011/01/old-man-on-the-phone.jpg

دو نوع هستند ! اول جوانانی که با دوستانشان در هرجا و هرمکان به اس ام اس بازی مشغول هستند ، برایشان مهم نیست که در مهمانی هستند یا سر میز شام ، موبایلشان دستشان است و اس ام اس شان را میدهند ! اما نوع دوم ، میانسال هایی که به فرستادن جک های ۱۰ سال پیش میپردازند و هنگامی که اس ام اسی هم برایشان می آید ، در حالی که سیبیل هایشان در هوا تاب میخورد ، قاه قاه میخندند ، در موارد سیگاری جمع شدن خِلت در گلو موقع خنده هم مشاهده شده …

۹ ) دوربین به دست ها

http://themani.me/wp-content/uploads/2011/01/24582.jpg

در یک حادثه برایشان مهم نیست کسی احتیاج به کمک داشته باشد یا نه ، اولین واکنششان در آوردن موبایل و فیلم گرفتن است ! برایشان مهم نیست که دستتان در دماغتان باشد ، دوست دارند در آن لحظه از شما عکس بگیرند .

۱۰ ) فیستول بندیلک دار ها

http://themani.me/wp-content/uploads/2011/01/12_DecoratedCellPhone.jpg

معمولاً در بین دختران یافت میشوند ! افرادی که آنقدر به گوشیشان تزئین آلات آویزان میکنند که گوشیشان آن بین گم میشود ! تلق تولوق ِ این وسایل برای اطرافیان چندان خوشآیند نیست .





:: بازدید از این مطلب : 3611
|
امتیاز مطلب : 483
|
تعداد امتیازدهندگان : 148
|
مجموع امتیاز : 148
تاریخ انتشار : شنبه 25 / 10 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: